STRONA GŁÓWNA / ZAPISY / GRUPA IV – WARSZTATY – GRY DYDAKTYCZNE W KATECHEZIE. CZĘŚĆ II – 6-8 III 2020
Grupa IV – warsztaty – Gry dydaktyczne w katechezie. Część II – 6-8 III 2020

-

Grupa IV – warsztaty – Gry dydaktyczne w katechezie. Część II – 6-8 III 2020

Obowiązuje limit miejsc: 35 osób.
Liczba miejsc wolnych: 23

Miejsca dostępne.

UWAGA !!!

Zapisz się do grupy warsztatowej tylko wtedy kiedy Twoje zgłoszenie na rekolekcje zostało potwierdzone !!!

Grupa IV

Tytuł: Gry dydaktyczne w katechezie. Część II.

Prowadzący: mgr Monika Rochowiak

Opis:

Cel: praca z wykorzystaniem metod problemowych, do których należą gry dydaktyczne. Metoda problemowa polega na tym by kierować pracą uczniów, którzy zdobywają nowe wiadomości i umiejętności za pomocą rozwiązywania problemów teoretycznych i praktycznych. Gra dydaktyczna doskonale wpisuje się w tę metodę.

Przebieg:

Ukazanie, na wybranych przykładach gier, sposobów kształtowania umiejętności szukania informacji i ich przetwarzania. W pierwszej części uczestnicy zapoznają się z autorskimi opracowaniami prowadzącej oraz efektami pracy z pomocą gier dydaktycznych. Gry uczą stawiania i rozwiązywania problemów. Pozwalają na powtórzenie i utrwalenie poznanych wiadomości i umiejętności a także doskonalą zdolność do dyskusji i współpracy w grupie. Stwarzają sytuacje wymagające samodzielności i twórczego uczenia się. Towarzyszy im komponent emocjonalny, zaangażowanie w rozwój sytuacji, pragnienie zwycięstwa i sukcesu.

W kolejnej części warsztatów uczestnicy będą mieli za zadanie dokończenie scenariuszy gier  na podstawie przygotowanych wcześniej przez prowadzącą pomysłów i materiałów pomocniczych.

 

Informacje o wydarzeniu


PROWADZĄCY: mgr Monika Rochowiak

MAPA

Organizator


ORGANIZATOR: Wydział Katechetyczny Archidiecezji Krakowskiej
E-MAIL: katecheza@diecezja.pl

Agenda wydarzenia

UWAGA !!!

Zapisz się do grupy warsztatowej tylko wtedy kiedy Twoje zgłoszenie na rekolekcje zostało potwierdzone !!!

Grupa IV

Tytuł: Gry dydaktyczne w katechezie. Część II.

Prowadzący: mgr Monika Rochowiak

Opis:

Cel: praca z wykorzystaniem metod problemowych, do których należą gry dydaktyczne. Metoda problemowa polega na tym by kierować pracą uczniów, którzy zdobywają nowe wiadomości i umiejętności za pomocą rozwiązywania problemów teoretycznych i praktycznych. Gra dydaktyczna doskonale wpisuje się w tę metodę.

Przebieg:

Ukazanie, na wybranych przykładach gier, sposobów kształtowania umiejętności szukania informacji i ich przetwarzania. W pierwszej części uczestnicy zapoznają się z autorskimi opracowaniami prowadzącej oraz efektami pracy z pomocą gier dydaktycznych. Gry uczą stawiania i rozwiązywania problemów. Pozwalają na powtórzenie i utrwalenie poznanych wiadomości i umiejętności a także doskonalą zdolność do dyskusji i współpracy w grupie. Stwarzają sytuacje wymagające samodzielności i twórczego uczenia się. Towarzyszy im komponent emocjonalny, zaangażowanie w rozwój sytuacji, pragnienie zwycięstwa i sukcesu.

W kolejnej części warsztatów uczestnicy będą mieli za zadanie dokończenie scenariuszy gier  na podstawie przygotowanych wcześniej przez prowadzącą pomysłów i materiałów pomocniczych.

 



Panele

Prelegenci

mgr Monika Rochowiak

mgr Monika Rochowiak


Grupa IV

Tytuł: Gry dydaktyczne w katechezie. Część II.

Prowadzący: mgr Monika Rochowiak

Opis:

Cel: praca z wykorzystaniem metod problemowych, do których należą gry dydaktyczne. Metoda problemowa polega na tym by kierować pracą uczniów, którzy zdobywają nowe wiadomości i umiejętności za pomocą rozwiązywania problemów teoretycznych i praktycznych. Gra dydaktyczna doskonale wpisuje się w tę metodę.

 

Przebieg:

Ukazanie, na wybranych przykładach gier, sposobów kształtowania umiejętności szukania informacji i ich przetwarzania. W pierwszej części uczestnicy zapoznają się z autorskimi opracowaniami prowadzącej oraz efektami pracy z pomocą gier dydaktycznych. Gry uczą stawiania i rozwiązywania problemów. Pozwalają na powtórzenie i utrwalenie poznanych wiadomości i umiejętności a także doskonalą zdolność do dyskusji i współpracy w grupie. Stwarzają sytuacje wymagające samodzielności i twórczego uczenia się. Towarzyszy im komponent emocjonalny, zaangażowanie w rozwój sytuacji, pragnienie zwycięstwa i sukcesu.

W kolejnej części warsztatów uczestnicy będą mieli za zadanie dokończenie scenariuszy gier  na podstawie przygotowanych wcześniej przez prowadzącą pomysłów i materiałów pomocniczych.


Zapisy

ZAPISY DO: 01-03-2020    GODZINA: 00:00

Obowiązuje limit miejsc: 35 osób.
Liczba miejsc wolnych: 23

Zapisz się na wydarzenie wypełniając poniższe pola.

Powiadomimy Cię o poprawnym zgłoszeniu udziału w wydarzeniu, oraz przypomnimy automatycznie kilka dni przed wydarzeniem.


Zapisy ukończone - termin minął

BLAD EM:

ZOBACZ TAKŻE