UWAGA !!!
Zapisz się do grupy warsztatowej tylko wtedy kiedy Twoje zgłoszenie na rekolekcje zostało potwierdzone !!!
Grupa IV
Tytuł: Gry dydaktyczne w katechezie. Część II.
Prowadzący: mgr Monika Rochowiak
Opis:
Cel: praca z wykorzystaniem metod problemowych, do których należą gry dydaktyczne. Metoda problemowa polega na tym by kierować pracą uczniów, którzy zdobywają nowe wiadomości i umiejętności za pomocą rozwiązywania problemów teoretycznych i praktycznych. Gra dydaktyczna doskonale wpisuje się w tę metodę.
Przebieg:
Ukazanie, na wybranych przykładach gier, sposobów kształtowania umiejętności szukania informacji i ich przetwarzania. W pierwszej części uczestnicy zapoznają się z autorskimi opracowaniami prowadzącej oraz efektami pracy z pomocą gier dydaktycznych. Gry uczą stawiania i rozwiązywania problemów. Pozwalają na powtórzenie i utrwalenie poznanych wiadomości i umiejętności a także doskonalą zdolność do dyskusji i współpracy w grupie. Stwarzają sytuacje wymagające samodzielności i twórczego uczenia się. Towarzyszy im komponent emocjonalny, zaangażowanie w rozwój sytuacji, pragnienie zwycięstwa i sukcesu.
W kolejnej części warsztatów uczestnicy będą mieli za zadanie dokończenie scenariuszy gier na podstawie przygotowanych wcześniej przez prowadzącą pomysłów i materiałów pomocniczych.
PROWADZĄCY: mgr Monika Rochowiak
MAPA
ORGANIZATOR: Wydział Katechetyczny Archidiecezji Krakowskiej
E-MAIL: katecheza@diecezja.pl
UWAGA !!!
Zapisz się do grupy warsztatowej tylko wtedy kiedy Twoje zgłoszenie na rekolekcje zostało potwierdzone !!!
Grupa IV
Tytuł: Gry dydaktyczne w katechezie. Część II.
Prowadzący: mgr Monika Rochowiak
Opis:
Cel: praca z wykorzystaniem metod problemowych, do których należą gry dydaktyczne. Metoda problemowa polega na tym by kierować pracą uczniów, którzy zdobywają nowe wiadomości i umiejętności za pomocą rozwiązywania problemów teoretycznych i praktycznych. Gra dydaktyczna doskonale wpisuje się w tę metodę.
Przebieg:
Ukazanie, na wybranych przykładach gier, sposobów kształtowania umiejętności szukania informacji i ich przetwarzania. W pierwszej części uczestnicy zapoznają się z autorskimi opracowaniami prowadzącej oraz efektami pracy z pomocą gier dydaktycznych. Gry uczą stawiania i rozwiązywania problemów. Pozwalają na powtórzenie i utrwalenie poznanych wiadomości i umiejętności a także doskonalą zdolność do dyskusji i współpracy w grupie. Stwarzają sytuacje wymagające samodzielności i twórczego uczenia się. Towarzyszy im komponent emocjonalny, zaangażowanie w rozwój sytuacji, pragnienie zwycięstwa i sukcesu.
W kolejnej części warsztatów uczestnicy będą mieli za zadanie dokończenie scenariuszy gier na podstawie przygotowanych wcześniej przez prowadzącą pomysłów i materiałów pomocniczych.
Grupa IV
Tytuł: Gry dydaktyczne w katechezie. Część II.
Prowadzący: mgr Monika Rochowiak
Opis:
Cel: praca z wykorzystaniem metod problemowych, do których należą gry dydaktyczne. Metoda problemowa polega na tym by kierować pracą uczniów, którzy zdobywają nowe wiadomości i umiejętności za pomocą rozwiązywania problemów teoretycznych i praktycznych. Gra dydaktyczna doskonale wpisuje się w tę metodę.
Przebieg:
Ukazanie, na wybranych przykładach gier, sposobów kształtowania umiejętności szukania informacji i ich przetwarzania. W pierwszej części uczestnicy zapoznają się z autorskimi opracowaniami prowadzącej oraz efektami pracy z pomocą gier dydaktycznych. Gry uczą stawiania i rozwiązywania problemów. Pozwalają na powtórzenie i utrwalenie poznanych wiadomości i umiejętności a także doskonalą zdolność do dyskusji i współpracy w grupie. Stwarzają sytuacje wymagające samodzielności i twórczego uczenia się. Towarzyszy im komponent emocjonalny, zaangażowanie w rozwój sytuacji, pragnienie zwycięstwa i sukcesu.
W kolejnej części warsztatów uczestnicy będą mieli za zadanie dokończenie scenariuszy gier na podstawie przygotowanych wcześniej przez prowadzącą pomysłów i materiałów pomocniczych.
ZAPISY DO: 01-03-2020 GODZINA: 00:00
Obowiązuje limit miejsc: 35 osób.
Liczba miejsc wolnych: 23